piątek, 27 maja 2011

Candy- Klatki do wygrania!

ZAKOŃCZONE!!!


Zapraszam do udziału w candy sklepu Gatto-Arte.com :) Wygrać można cudowne klatki- latarenki, idealne na świeczuszkę tea-light i jako tło do robienia zdjęć np. Waszych pięknych prac :)
Wymiary klatki: ok. śr.9 cm H-13 cm

Przeróżne modele klatek pojawiły się już na półkach sklepu -ZAPRASZAM TU.
Małe, średnie, duże, tradycyjne i wymyślne :) , czyli dla każdego coś miłego :)

Jak można wygrać taką klatkę? To bardzo proste.

1 sposób [do wygrania biała klatka]
Wystarczy poniższy banerek podlinkować do tego posta u siebie na blogu, najlepiej na bocznym pasku, zostawić komentarz pod tym postem lub pod postem o candy na kiciula.blogspot.com i czekać na losowanie. Osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie swojego maila w komentarzu.

2 sposób [do wygrania szara klatka]
polub sklep na Facebooku TU i wpisz się w komentarzach pod info o candy, udostępnij na swojej głównej stronie info o candy i czekaj na losowanie :)



A tu kilka przykładów nowego asortymentu klatkowo-latarenkowego :)


Dodatkowo nowości w sklepie:
*uzupełnione stany preparatów TODO oraz farby perłowe Perlato 


zapraszam Was serdecznie! :)

43 komentarze:

  1. Spróbuję szczęścia. Ostatnio mi się marzyła taka klatka i już wiem gdzie mogę sobie taką sprezentować :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te klatki
    wszystkie
    ustawiam się w kolejce:) i już piszę na blogu o waszym candy

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne klateczki! ja również dołączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo to i ja chętnie spróbuję swojego szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne! Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się! Klateczki są przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh a ja od dawna poszukuje takich klateczek !
    Piekne sa ! Moze bede miala szczeszcie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne klateczki ! dopisuje sie i ja !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe klatki więc spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biała klatka jest śliczna więc ustawiam się w kolejce do losowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, od jakiegoś czasy właśnie takich klateczek poszukuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, banerek już na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej cudowne!! jestem i ja w kolejce!!

    OdpowiedzUsuń
  14. zapisuję się, info w pasku bocznym (:

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne :) wskakuję do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna klateczka więc ustawiam się w kolejce
    już ją widzę z kwiatami pozdrawiam
    kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopisuję się do listy! Info o candy na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  18. super cukieraski....muszę przyznać że mam kota na punkcie takich klatek,latarenek,świeczników itp.
    ...trzymam za siebie kciuki hi hi;)
    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzy mi się taka klatka już od dawna, ustawiam się więc w kolejce! Może w końcu się uda. I zapraszam na candy do siebie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ słodkie :), to się ustawie i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj marzy mnie się taka klateczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisuje sie z wielka checia, moze chociaz raz uda mi sie wygrac jakies candy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Moze w koncu 5 czerwca usmiechnie sie do mnie szczescie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zapisuję się na cudną klateczkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. ja ustawiam się w kolejce i 3mam kciuki:-))) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooooooooo! Cudne są :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczne!Juz podlinkowałam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. no to spróbuje wygrać bo bardzo fajne te klateczki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. dopisuje sie do długiej listy

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się ( i tu i na FB) i zapraszam do siebie na losowanie naszyjnika ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/2011/05/candy-rocznicowe.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się i ja!

    Nurrgula(at)gmail(dot)com

    OdpowiedzUsuń
  32. I really like, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. chętnie stanę w kolejce!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. nie mam bloga, podaję e-mail :)
    kajasz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Z wielką chęcią zapiszę się. Klatki-świeczniki super!!!! ardnaskela8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. taka biała klatka marzy mi się od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Spróbuje a nuż się uda pozdrawiam i zapraszam na candy http://whiteorchidea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń