poniedziałek, 6 czerwca 2011

Wyniki klatkowego candy!

Bardzo się cieszę, że tak chętnie i licznie zapisywaliście się na klatkowe candy :) Cieszę się też, że spodobały się Wam klatki :) Dziś komisyjnie odbyło się losowanie. W komisji jak na Gatto-Arte przystało maszyna losująca miała futro i mruczała.
Jako pierwsza czarna maszyna, jednak zbyt długo się zastanawiała i nic nie wylosowała :D


Za to ta kolorowa maszyna losująca z wielką chęcią wylosowała szczęśliwy los :)

KLATKĘ BIAŁĄ OTRZYMUJE WIĘC "DARIA TWORZY"

Gratulujemy i prosimy o przesłanie adresu, na jaki mamy wysłać klatkę na maila sklep@gatto-arte.com

Ponieważ maszyna losująca wolała później umyć futerko niż losować drugą osobę z facebooka, losowałam ja i wylosowałam EDYTĘ OLEJNIK, która wygrywa szarą klatkę. Również proszę o maila z adresem.


Pozostałym uczestnikom bardzo dziękuję za udział i zapraszam na zakupy :) Klatek ci u nas dostatek :) Tak więc nic straconego :)
http://gatto-arte.com/index.php?k127,prezenty-hand-made-klatki-latarenki

Pozdrawiamy i zapraszamy!

3 komentarze:

  1. Ach szkoda, że to nie ja :) Ale gratuluje wygranym. Maszyny losujące są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe Tego jeszcze nie było. Kotek mnie wylosował:) strasznie się cieszę i dziękuję za zorganizowanie świetnej zabawy. Zaraz przesyłąm adresik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja na facebooku wygrałam :) Ależ się cieszę :) Już wysyłam maila.

    OdpowiedzUsuń